Artykuły autora Karol Król
ARTYKUŁ ORYGINALNY
POTENCJAŁ MARKETINGOWY WITRYN INTERNETOWYCH OBIEKTÓW TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE
Economic and Regional Studies 2019;12(2):158–172
ARTYKUŁ ORYGINALNY
JAKOŚĆ WITRYN INTERNETOWYCH GOSPODARSTW AGROTURYSTYCZNYCH KRAJÓW GRUPY WYSZEHRADZKIEJ W ŚWIETLE WYBRANYCH MIAR SYNTETYCZNYCH
Economic and Regional Studies 2017;10(4):76–85
ARTYKUŁ ORYGINALNY
POMIAR EFEKTYWNOŚCI WITRYN INTERNETOWYCH GOSPODARSTW AGROTURYSTYCZNYCH Z POLSKI I SŁOWACJI*
Economic and Regional Studies 2017;10(2):50–59
ARTYKUŁ ORYGINALNY
ZJAWISKO LINK ROT I JEGO WPŁYW NA JAKOŚĆ WITRYN INTERNETOWYCH OBIEKTÓW TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE
Economic and Regional Studies 2019;12(1):68–79
ARTYKUŁ ORYGINALNY
JAKOŚĆ MARKETINGOWA TEKSTÓW ZAMIESZCZONYCH NA STRONACH INTERNETOWYCH OBIEKTÓW TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE
Economic and Regional Studies 2018;11(4):110–118
Najczęściej czytane