KOMUNIKATY O WYNIKACH BADAŃ; KOMUNIKATY Z KONFERENCJI
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI „Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju lokalnego i regionalnego” Biała Podlaska, 26-27 Kwietnia 2012
 
Więcej
Ukryj
1
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Data publikacji: 11-07-2018
 
Economic and Regional Studies 2012;5(2):133–136
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE ARTYKUŁU
W dniach 26-27 kwietnia 2012 roku w PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej odbyła się II Konferencja Naukowa poświęcona zagadnieniom marketingu terytorialnego pt. „Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju lokalnego i regionalnego” zorganizowana przez Instytut Ekonomii i Zarządzania we współpracy z samorządem gminy Janów Podlaski. Celem Konferencji była prezentacja nowych tendencji w marketingu terytorialnym, upowszechnienie wyników badań i analiz prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych oraz skonfrontowanie ich z doświadczeniami praktycznymi podmiotów uczestniczących w działaniach marketingu terytorialnego.
eISSN:2451-182X
ISSN:2083-3725