Dziedzina nauki o zarządzaniu i polityce publicznej
ARTYKUŁ ORYGINALNY
TAKSONOMICZNA ANALIZA ZRÓŻNICOWANIA SYTUACJI NA LOKALNYCH RYNKACH PRACY NA OBSZARZE CIĄŻENIA LOTNISKA CHOPINA W WARSZAWIE JAKO METODA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM REGIONALNYM
Economic and Regional Studies 2019;12(4):361–371
ARTYKUŁ ORYGINALNY
POTENCJAŁ MARKETINGOWY WITRYN INTERNETOWYCH OBIEKTÓW TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE
Economic and Regional Studies 2019;12(2):158–172
ARTYKUŁ ORYGINALNY
ZNACZENIE WAŁBRZYSKIEJ SPECJALNEJ STREFY EKONOMICZNEJ „INVEST PARK” W ROZWOJU AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ
Economic and Regional Studies 2019;12(2):136–145
ARTYKUŁ ORYGINALNY
OBSZARY TURYSTYCZNE W CYBERPRZESTRZENI: NETNOGRAFICZNE BADANIA PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI JURY KRAKOWSKO-CZĘSTOCHOWSKIEJ
Economic and Regional Studies 2019;12(1):80–89
ARTYKUŁ ORYGINALNY
ZJAWISKO LINK ROT I JEGO WPŁYW NA JAKOŚĆ WITRYN INTERNETOWYCH OBIEKTÓW TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE
Economic and Regional Studies 2019;12(1):68–79
ARTYKUŁ ORYGINALNY
ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA W ZACHOWANIACH MŁODYCH KONSUMENTÓW – STUDENTÓW WNET PAŃSTWOWEJ SZKOŁY WYŻSZEJ IM. PAPIEŻA JPII W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Economic and Regional Studies 2018;11(4):119–129
ARTYKUŁ PRZEGLĄDOWY
BUDOWANIE MARKI NARODOWEJ: CZYLI JAKIEJ? ISTOTNE TERMINOLOGIE ORAZ ICH MOŻLIWE INTERPRETACJE W PRZYPADKU KRAJÓW
Economic and Regional Studies 2018;11(4):7–26
ARTYKUŁ ORYGINALNY
JAKOŚĆ MARKETINGOWA TEKSTÓW ZAMIESZCZONYCH NA STRONACH INTERNETOWYCH OBIEKTÓW TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE
Economic and Regional Studies 2018;11(4):110–118
Najczęściej czytane